LuckY StrikE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

LuckY StrikE

W E L C O M E
 
ForumPortalliGalleryKėrkoLatest imagesRegjistrohuidentifikimi

 

 Nė Londėr ndalohet ngritja e dorės nė mėsim

Shko poshtė 
AutoriMesazh
maverikkal

maverikkal


Numri i postimeve : 72
Age : 37
Registration date : 28/06/2007

Nė Londėr ndalohet ngritja e dorės nė mėsim Empty
MesazhTitulli: Nė Londėr ndalohet ngritja e dorės nė mėsim   Nė Londėr ndalohet ngritja e dorės nė mėsim Icon_minitimeTue Jul 03, 2007 6:27 pm

Ministri: Mjaft mė me studentėt qė "tė nxjerrin sytė" pėr t‘u pėrgjigjur
"Tė mos e ngrejė dorėn ai qė di pėrgjigjen". Pamja klasike e shkollės
fillore, ku mėsuesja bėn njė pyetje dhe nxėnėsit ngrenė dorėn pėr t‘u
pėrgjigjur tė parėt, ėshtė ē‘edukuese dhe duhet ndryshuar ose
zėvendėsuar nga metoda tė ndryshme pėr tė verifikuar dhe stimuluar
njohuritė e shkollarėve. Tė paktėn kjo

sugjerohet nė njė dokument tė fundit tė ministrit britanik tė Arsimit
dhe Shkencės nė lidhje me njė mėnyrė tė re tė raportit mėsues nxėnės.
"Ftesa pėr tė ngritur dorėn ėshtė njė veprim spontan, qė nuk ka tė bėjė
fare me pėrgatitjen e nxėnėsit", pohon ministri anglez. Sipas tij, njė
gjė e tillė nuk u lė mundėsi pėr t‘u shprehur nxėnėsve qė janė tė
turpshėm, tė mbyllur nė vetvete apo atyre qė thjesht nuk kanė dėshirė
tė aktivizohen. Nga ky kėndvėshtrim, ngritja e dorės do tė ishte njė
veprim me efekt tė kundėrt, qė pėrfundon nė krijimin e njė "muri" nė
klasė mes nxėnėsve tė mirė dhe atyre qė ministri i pėrcakton si "fėmijė
tė padukshėm", tė cilėt rrezikojnė tė mbeten mbrapa nė programet
mėsimore. Sipas tij, njė gjė e tillė mund tė zhvillojė njė ndjenjė
inferioriteti tek ata dhe nuk bėhet fjalė pėr njė ndalim taksativ tė
njė veprimi tė tillė. Sipas shumė studiuesve, nė kėtė rast nostalgjikė,
pas shishes sė bojės, letrės thithėse, dėrrasės sė zezė me shkumėsa,
stilolapsave nė dorė, tashmė "specie tė zhdukura", duket sikur po i
ikėn koha njė pjese tjetėr tė shkollės sė vjetėr tė detyrueshme, asaj
me pėrparėse, jakė tė bardhė dhe disiplinė tė hekurt. Instruksionet qė
pėrmban raporti i ministrit nė lidhje me ēėshtjen e mėsipėrme, fryt i
muajve tė tėrė hetimesh, intervistash me drejtorėt, mėsuesit dhe
nxėnėsit, statistikave e sondazheve mes prindėrve ofrojnė alternativa
tė ndryshme nė lidhje me ngritjen e duarve. Nė studim propozohet qė
nxėnėsit tė vendosin tė japin pėrgjigjen e tyre herė pas here pėr t‘i
bėrė tė gjithė pjesėmarrės nė mėsim; gjithashtu propozohet krijimi i
ēifteve tė nxėnėsve, tė ndėrthurur nė mėnyrė tė tillė, qė njėri tė
fillojė pėrgjigjen dhe tjetri ta pėrfundojė; formimi i "grupeve
debatuese" brenda tė cilėve ēdo koncept i ri tė zbėrthehet me
pjesėmarrjen e tė gjithė grupit. Njė tjetėr parim i cituar nė dokument
ėshtė ai i tė cilėsuarit njė gabim nė rastin e krijimit tė njė "gare
shpejtėsie", pasi shkolla nuk ėshtė njė telekuic ku merren ēmime.
Megjithatė, sipas raportit, ėshtė e nevojshme t‘i japėsh tė paktėn 30
sekonda kohė ēdo fėmije pėr tė menduar dhe pėrgatitur njė pėrgjigje tė
pėrmbledhur.


"E rėndėsishme ėshtė qė nxėnėsit tė mos ndahen nė dy nėnklasa: nga
njėra anė tė talentuarit gati pėr tė ngritur gjithnjė dorėn dhe, nga
ana tjetėr, nxėnėsit e urtė qė preferojnė tė qėndrojnė nė fund tė
klasės, jashtė "rrezes" sė mbikėqyrjes sė mėsueses", pėrfundon studimi.
Sigurisht qė jo tė gjithė janė dakord. Sindikata mė e madhe e mėsuesve
thotė se nuk ka asgjė tė re nė propozimin e ministrit: "Mėsuesit e
fillores, tashmė kanė kohė qė pėrdorin strategji tė ndryshme pėr tė
pėrfshirė tė gjithė klasėn gjatė mėsimit", thotė sekretari i
pėrgjithshėm i federatės.



"Nuk ėshtė e nevojshme qė ministri tė na mėsojė detyrėn tonė.
Ndonjėherė ėshtė e nevojshme qė nxėnėsit ta ngrenė dorėn dhe tė thonė
atė qė kanė nė mendje; ėshtė njė mėnyrė e mirė pėr tė ndezur debatin",
thotė njė mėsues filloreje dhe autor i njė libri shumė tė vlerėsuar, i
cili flet pėr rregullat e reja shkollore tė

shekullit XXI. Kushedi se ēfarė do tė thoshte nė lidhje me propozimet e
ministrit britanik, Ernesto Derosi, nxėnėsi mė i mirė nė librin "Zemėr"
tė Edmondo De Amiēis. Gjithsesi, debati ėshtė i hapur. Tė ngrejė dorėn
ai qė mendon se nė klasė, ose ndoshta edhe nė punė e nė jetė, do tė
ishte mė mirė tė mos i pėrdorte fare duart pėr tė rėnė nė sy.


Intervista



Flet pedagogu: "Mėsuesit mund tė ndryshojnė konceptin e vetė fėmijės"



"Kėshtu, mė tė turpshmit pėsojnė njė poshtėrim tė thellė"





Suksesi i disa nxėnėsve nuk mund tė realizohet mbi dėshtimin e disa tė
tjerėve. Pėr kėtė nuk ka dyshim asnjė pedagog. Ja se si na e shpjegon
njėri prej tyre mė mirė faktin.



Ēfarė ndiejnė fėmijėt qė nuk e ngrenė dorėn kurrė?



Kur mėsuesi arrin te pyetja e bezdisshme "kush di tė pėrgjigjet?" - kjo
shoqėrohet zakonisht edhe me fraza tė tipit "e di mirė", apo "mendohu
mirė". Por poshtėrimi mė i madh ėshtė atėherė kur njė shok e jep
pėrgjigjen.



Shkolla angleze po mendohet gjatė mbi kėtė fakt, ju si mendoni?



Nė Britaninė e Madhe shteti nxjerr ligje nė lėndėt e shkollave publike,
nė ato private modeli ėshtė edhe mė shumė konkurrues. Megjithatė,
statistikat tregojnė se janė shkolla si ato finlandeze, ku sistemi nuk
ėshtė konkurrues, qė nxjerrin nxėnės tė shkėlqyer.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
http://www.albddl.com
 
Nė Londėr ndalohet ngritja e dorės nė mėsim
Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
LuckY StrikE :: Bote E Cuditshme-
Kėrce tek: